Începând de luni, 19 octombrie, Banca Comercială Română (BCR) va permite accesul clienţilor în sucursale doar cu programare, ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătăţii angajaţilor şi a clienţilor săi şi pentru reducerea timpilor de aşteptare. Măsura va fi luată la nivelul întregii țări.
Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, la Contact Center BCR – *2227, dar şi la sediul fiecărei sucursale.
Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenţiei unde doreşte sau necesită asistenţă din partea unui angajat BCR. Totodată, angajaţii BCR prezenţi în sucursale vor fi pregătiţi să ajute clienţii în stabilirea programărilor.
Ce operațiuni se pot efectua telefonic:
· Verificare cont curent;
· Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
· Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri;
· Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;
· Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxima de 300 de lei);
· Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR;
· Transferuri bancare prin serviciul Alo24;
· Actualizare de date./Sursa: alba24.ro