În ceea ce privește depunerea documentelor pentru emiterea Certificatelor de Urbanism, Autorizațiilor de Construire, Avizelor de Oportunitate, Avizelor Arhitectului Șef, facem precizarea că, în această perioadă, cererile însoțite de documentele/documentațiile, întocmite potrivit prevederilor legale, se vor depune prin poștă sau pe e-mail la adresa: [email protected].
Cererile pentru emiterea Certificatelor de Urbanism, Autorizațiilor de Construire, Avizelor de Oportunitate, precum și documentele/documentațiile necesare sunt accesibile pe pagina http://www.cjhunedoara.ro/index.php/serviciul-urbanism-avizare-autorizare.
Cererea pentru emiterea avizului Arhitectului Șef, este accesibilă pe pagina http://www.cjhunedoara.ro/index.php/compartiment-urbanism-amenajarea-teritoriului.
Pe cereri se va specifica obligatoriu numărul de telefon și adresa de e-mail pe care se vor transmite actele emise.
Documentațiile de amenajare a teritoriului PATJ Hunedoara, PATZI Deva-Hunedoara-Simeria și documentațiile de urbanism PUG ale unităților administrativ-teritoriale pentru care Consiliul Județean Hunedoara emite Certificate de Urbanism, Autorizații de Construire, Avize de Oportunitate, sunt accesibile pe pagina http://www.cjhunedoara.ro/index.php/compartiment-urbanism-amenajarea-teritoriului.
Taxele pentru emiterea Certificatelor de Urbanism, Autorizațiilor de Construire, Avizelor de Oportunitate și avizelor Arhitectului Șef se vor achita în contul: RO02TREZ36621160250XXXXX – Cod Fiscal 4374474.
Pentru calculul taxei de emitere a Certificatelor de Urbanism, Autorizațiilor de Construire, Avizelor de Oportunitate și avizelor Arhitectului Șef se va accesa pagina http://www.cjhunedoara.ro/index.php/serviciul-urbanism-avizare-autorizare.
Puteți solicita asistența funcționarilor publici din cadrul Instituției Arhitectului Șef la adresa de e-mail: [email protected] sau la numerele de telefon 0729 099 035, 0254 211 350, 0729 099 435.