Astăzi, 15 octombrie 2020, a avut loc ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Deva în care s-a aprobat în unanimitate Hotărârea nr. 387/2020 privind reorganizarea Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Deva și a instituțiilor publice din subordinea Consiliului Local.
Vreau să le mulțumesc tuturor consilierilor locali în funcție că au votat cu toții această inițiativă a mea.
În urma reorganizării s-au desființat 168 de posturi reprezentând funcții publice de conducere, de execuție și funcții contractuale, și s-a realizat o economie la bugetul local de aproape 1.000.000 lei în fiecare lună.
Scopul principal al acestei reorganizări este însă cel de a eficientiza activitatea funcționarilor Primăriei în relația cu cetățenii municipiului Deva.
În mandatul meu de primar am constatat că mulți deveni sunt nemulțumiți de modul în care unii dintre angajații Primăriei își îndeplinesc obligațiile de serviciu în relația cu publicul.
În consecință, toți funcționarii primăriei vor fi testați profesional.
Vă garantez că profesioniștii care vor rămâne în urma testării vor fi cu adevărat în slujba dumneavoastră.
Nicolae-Florin OANCEA
Primarul Municipiului Deva