Primăria Municipiului Deva – prin Direcţia de Asistenţă Socială aduce la cunoştinţa reprezentanţilor asociaţiilor de proprietari obligaţia de actualizare a bazei de date a asociaţiilor de proprietari din municipiul Deva.
Astfel, preşedinţii asociaţiilor de proprietari sunt rugaţi să transmită Direcţiei de Asistenţă Socială Deva datele de contact cu privire la sediul asociaţiei, preşedinte, administrator şi cenzor prin completarea FORMULARULUI DE ACTUALIZARE A BAZEI DE DATE, care poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Deva – www.primariadeva.ro, Secţiunea Direcţia de Asistenţă Socială – Asociaţii de proprietari (link: http://www.primariadeva.ro/asociatii-de-proprietari/asociatii-proprietari).
IMPORTANT! La informaţiile cu privire la adresa asociaţiei de proprietari se va avea în vedere denumirea străzilor conform Nomenclatorului stradal actualizat al municipiului Deva, care poate fi consultat pe www.primariadeva.ro – Secţiunea Informaţii de interes public sau accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/nomenclator-stradal.
Informaţiile solicitate vor fi transmise electronic Direcţiei de Asistenţă Socială Deva – Compartimentul Asociaţii de proprietari, pe adresa de e-mail: [email protected], până la data de 15.06.2021.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0755.878.637, de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.