Activitatea Goscom: Măsuri de siguranţă în timpul pandemiei

Măsurile de siguranţă la intervenţii şi în relaţia cu abonaţii au reprezentat o prioritate pentru managementul operatorului regional de apă Activitatea Goscom Orăştie. Practic, angajaţii companiei de apă s-au aflat în situaţia de a lucra, de multe ori, în primele linii deoarece intervenţiile pentru remedierea avariilor sau relaţia cu clienţii s-au desfăşurat prin intercaţiune directă.

„Nu poţi face reparaţii la distanţă. Trebuie să intervii rapid şi eficient pentru că oamenii nu pot fi lăsaţi fără apă, nici măcar câteva ore. De aceea, am încercat să le spunem angajaţilor noştri cât de importante sunt măsurile de siguranţă pentru sănătatea lor, dar şi pentru cea a beneficiarilor serviciilor noastre. Din fericire, nu am avut cazuri de îmbolnăviri şi credem că putem spune că am trecut cu bine peste momentele mai grele”, a apreciat directorul executiv al companiei, Nicolae Timariu.

El a menţionat că investiţiile efectuate în utilaje şi alte echipamente noi şi-au dovedit, din plin utilitatea, acum, în vreme de pandemie. S-a lucrat eficient, s-a intervenit prompt, fapt remarcat de abonaţii companiei. Şi nu este puţin lucru, dacă stăm să analizăm faptul că Activitatea Goscom Orăştie are peste 35.000 de abonaţi în Orăştie şi comunele învecinate.

Să mai spunem doar că preţul apei furnizate abonaţilor de către operatorul regional de apă Activitatea Goscom Orăştie este cel mai mic din ţară, adică 2,85 lei/mc, şi că anul trecut valoarea investiţiilor realizare din surse proprii s-a ridicat la 365.000 de euro, bani care au ajutat la dezvoltarea echipamentelor de producţie şi la dotări necesare pentru intervenţii rapide în sistemul de alimentare cu apă şi canalizate.

 

Partajează această știre

Lasă un răspuns