Primăria Municipiului Deva a demarat a doua etapă a programului de bugetare participativă – evaluarea celor 25 de proiecte propuse de deveni pentru oraşul lor în perioada 14 ianuarie – 28 februarie 2019.
ANALIZA PROIECTELOR
Toate propunerile de proiecte vor face obiectul unei analize tehnice şi legale, care se desfăşoară în perioada 1-15 martie 2019. În urma acestei verificări, se vor stabili proiectele eligibile.
Persoanele ale căror proiecte vor fi declarate neeligibile vor putea primi, la cerere, un răspuns scris cu privire la motivele pentru care propunerile au fost declarate neeligibile.
Toate proiectele declarate eligibile vor fi afişate pe www.primariadeva.ro, Secţiunea TU DECIZI – Bugetare participativă şi vor fi supuse votului cetăţenilor.
VOTAREA PROIECTELOR
Fiecare cetăţean înscris pe platforma bugetării participative va avea dreptul să voteze o singură dată proiectul preferat, în perioada 15-30 martie 2019.
Primăria Municipiului Deva se va asigura că procesul de votare este valid.
La finalul acestei etape, vor fi selectate proiectele clasate pe primele 5 locuri în ordinea descrescătoare a numărul de voturi primite.
AFIŞAREA REZULTATELOR FINALE
Rezultatele votului online vor fi afişate pe www.primariadeva.ro, în perioada 1-2 aprilie 2019.
Primele 5 proiecte clasate în funcţie de numărul de voturi vor fi implementate de către municipalitate, după întocmirea documentațiilor tehnico-economice, care vor fi, ulterior, supuse aprobării Consiliului Local Deva.
Toate proiectele înscrise de deveni în programul de bugetare participativă pot fi consultate pe www.primariadeva.ro, Secţiunea TU DECIZI – Bugetare participativă sau accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/bugetare-participativa/proiecte-depuse-2019-03-01-10-34.