Persoanele care doresc să afle detalii despre situaţia anulării pachetelor turistice şi a rambursării sumelor achitate au la dispoziție o linie telefonică dedicată, deschisă de către Direcţia Generală Turism din cadrul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA).
„La nivelul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri – Direcția Generală Turism a fost instituit un call-center pentru persoanele care au întrebări referitoare la reprogramarea călătoriilor, anularea acestora și implicit rambursarea sumelor achitate pentru pachetele de servicii, în contextul situației epidemiologice actuale.
Numărul de telefon este: 0751122311”, au transmis reprezentanții Ministerului Economiei.
La începutul acestei luni, ministrul Economiei, Virgil Popescu, a făcut un apel la românii care au plătit avansuri la agenţiile de turism să nu meargă să ceară banii înapoi, „pentru că nu au de unde să-i dea şi riscă să introducă firmele în faliment”, arătând că lucrul cel mai prudent ar fi „să mai aştepte sau să ceară un voucher de la agenţie, o reprogramare”.