.

Prin implicare și responsabilitate alături de pensionari

– Doamna Elena – Alina BÂRLEA (foto) sunteți Directorul Executiv al Casei Județene de Pensii Hunedoara.

Încă de la numirea dumneavoastră pe acest post prin Ordinul Președintelui CNPP, ați dovedit implicare și responsabilitate în implementarea sarcinilor înscrise pe agenda dumneavoastră de lucru.

În urma unor solicitări a mai multor pensionari, prin bunăvoința ce vă caracterizează, punctați-ne câteva amănunte privind acordarea biletelor pentru tratamentul balnear prin sistemul organizat și administrat de MMJS.

– Acordarea biletelor de tratament pentru anul 2022 este un domeniu reglementat de Ordinul Președintelui CNPP nr. 72 din 10.02.2022.

Repartiția locurilor, în vederea eliberării biletelor către beneficiar, se transmite de către Casa Națională de Pensii Publice tuturor Caselor de pensii teritoriale, deci și nouă.

Biletele de tratament se acordă tuturor beneficiarilor pe baza unor criterii generale și specifice, conform Ordinul Președintelui CNPP nr. 72/ 2022, fie gratuit, fie cu suportarea unei contribuții individuale, iar ordinea de ierarhizare a acordării acestui beneficiu este stabilită pe baza punctajelor aferente fiecărei cereri având în vedere criteriile de acordare.

Durata sejurului unui bilet de tratament este de 16 zile.

Precizăm faptul că informații sunt disponibile pe site-ul Casei Județene de Pensii Hunedoara – www.cjp-hd.ro.

Iată și stațiunile care se pot solicita: Amara, Bălțătești, Bazna, Bușteni, Baziaș, Călacea, Căciulata, Costinești, Covasna, Eforie Sud, Eforie Nord, Felix, Geoagiu, Băile Govora, Herculane, Lacu Sărat, Mangalia, Moneasa, Neptun, Ocna Șugatag, Băile Olănești, Pucioasa, Sângeorz, Sărata Monteoru, Slănic Moldova, Slănic Prahova, Sovata, Târgu Ocna, Tășnad, Techirghiol, Tinca, Turda, Tușnad, Vatra Dornei, Voineasa.

– Vă rugăm să ne prezentați și programul de audiențe al Casei Județene de Pensii Hunedoara.

  • marți, între orele 10 – 13, Eva – Carmen BORDEA – Director Executiv adjunct, Direcția Economică;
  • miercuri, între orele 10 – 13, Ionel CIOBANU – Director Executiv adjunct, Direcția Stabiliri și Plăți Prestații;
  • joi, între orele 10 – 13, Elena – Alina BÂRLEA – Director Executiv.

Program de audiențe la nivelul Casei Locale de Pensii Petroșani:

  • în fiecare miercuri, între orele 10 – 13, Natașa POPESCU – șef serviciu.

Au consemnat Ioan Vlad, Georgeta-Ileana Cizmaș

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate