Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva

Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva pune la dispoziţia cetăţenilor care doresc să obţină acte de identitate sau viză de reşedinţă un nou punct pentru depunerea documentelor şi preluarea imaginii faciale. Măsura are rolul de a eficientiza activitatea instituţiei şi reduce la jumătate timpul de aşteptare la ghişeu.

În prezent, la Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva funcţionează trei ghişee pentru preluarea actelor şi a imaginii faciale, în vederea eliberării/schimbării cărţii de identitate. Unul dintre ghişee este rezervat cetăţenilor care se programează online, prin intermediul aplicaţiei disponibilă pe site-ul Primăriei Municipiului Deva (www.primariadeva.ro) – Secţiunea Programare online carte de identitate (link: https://deva-evp.admin-primarie.ro/formulare/prog0.php).

Potrivit reprezentanţilor Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva, termenul de eliberare a actelor de identitate este de 7 zile de la depunerea tuturor documentelor, cu excepţia cazurilor când sunt necesare verificări suplimentare. Pentru motive excepţionale (probleme medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau altă ţară, efectuare de operaţiuni bancare, susţinerea unor examene sau concursuri etc.), cartea de identitate poate fi eliberată în regim de urgenţă, fără taxe suplimentare, în urma unei audienţe la directorul executiv al Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva sau la şeful Serviciului Evidenţa Persoanelor.

Actele necesare pentru obţinerea cărţii de identitate, termenele de valabilitate ale documentului, precum şi programul Serviciului Evidenţa Persoanelor pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Deva, accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/fisiere/userfiles/Aten%C5%A3ie%20la%20valabilitatea%20actului%20de%20identitate.pdf.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numerele de telefon 0254.234.533 şi 0726.700.767, printr-un e-mail la adresa [email protected] sau la sediul Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva (Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 12, etajul I).

De la începutul anului, aproape 1.000 de persoane au solicitat eliberarea unui act de identitate sau a vizei de reşedinţă la Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva. De asemenea, 150 de persoane au utilizat aplicaţia „Programare online carte de identitate” de la data funcţionării acesteia (1 august 2018) până în prezent.

Partajează această știre

Lasă un răspuns