Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor interesate modificarea programului de lucru cu publicul al Serviciului Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială (SEPBAS) – începând de miercuri, 10 noiembrie 2021, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1183/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României.
Astfel, NOUL PROGRAM CU PUBLICULdupă care va funcționa SEPBAS este:
–luni – joi, între orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
–vineri, între orele 8:00-11:00
Orice document cu privire la beneficiile de asistență socială poate fi trimis Direcției de Asistență Socială Deva și:
– ONLINE – pe adresa [email protected]
– prin POȘTĂ sau CURIER – pe adresa: Str. I.L. Caragiale, nr. 4, județul Hunedoara.
De asemenea, orice informație se poate obține telefonic, apelând următoarele numere:
– 0723.230.106 – Ajutor social, Tichete sociale pentru centrale termice individuale
– 0755.878.814 sau 0799.992.311 – Ajutor pentru încălzirea locuinței, Supliment pentru energie, Indemnizație pentru creșterea copilului, Alocație de stat pentru copii, Alocație pentru susținerea familiei, Anchete pentru obținerea certificatului de orientare școlară
– 0755.878.656 – Indemnizații pentru persoanele cu dizabilități, Tichete pentru grădiniță, Ajutor de urgență
IMPORTANT! Persoanele care se prezintă la sediul DAS Deva, în timpul programului de lucru cu publicul au obligația să respecte toate măsurile prevăzute de legislația în vigoare pentru prevenirea răspândirii COVID-19.
Direcția de Asistență Socială Deva